neděle 31. října 2010

Zatim díky!

Už pár měsíců okukuji cizí blogy a v hlavě už mám docela dlouho myšlenku založit si i vlastní blog. Možná Vám to příjde poněkud infantilní (mě taky .. ), ale já pořád čekám na nějaké znamení či vhodnou příležitost na start nového blogu.. (doobře, možná je to výmluva ale já opravdu:
1) nemám teď žádné zajímavé náměty na psaní
2) asi před tisíci lety jsem sice měla založený blog na blog.cz, ale tady se pokud jde o design stránek zatím vůbec v ničem nevyznám..

Já ani nevím jestli to jsem píšu aby tahle stránka nebyla tak prázdná nebo zabijím čas. Možná oboje. Nebo jsem chtěla mít důstojný (:DD) první post.

See you soon!

18 komentářů:

  1. No tak přeju hodně zdaru:)))blogy jsou závislost:):D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé :) Bzeva stránky! A hodně štěstííí

    OdpovědětVymazat
  3. :) treba sa proste odhodlat a nieco nafotit. Potom to uz ide samo. Vela zdaru!

    OdpovědětVymazat
  4. ps najdoverihodnejsie aj tak posobia blogy bez nejakeho premakaneho dizajnu

    OdpovědětVymazat
  5. tak šup další článek! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám Nikon D40, nic nového pod sluncem ale jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. :-) šatičky jsou z New Yorkeru a psaníčko z Belliny, to je takovej malej shop na Národní třídě, je to tam celkem levný a psaníček tam mají požehnaně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hodně štěstíčka :-) Já to za nic infantilního nepovažuji! Těším se na tvůj blog

    OdpovědětVymazat
  9. Hodně štěstí přeji, a těším se na další články!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsme na tom úplně stejně..:D vždycky jsem závistivě okukovala a pak jsem si řekla, že to taky zkusím..no a když jsem si blog založila, tak mě vůbec nic nenapadalo :D tak ti přeju hodně štěstí..:))

    OdpovědětVymazat
  11. este stale neprislo to znamenie?:), dufam, ze uz coskoro pride!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat